احادیث نبوی، زینت بخش خیابان های اروپایی

۱۹م دیماه ،

سازمان اتحاد اسلامی در بعضی از کشورهای اروپایی و در راس آن اتریش و آلمان از طریق نصب ده ها تابلو و بنر رنگی در خیابان ها که شامل احادیث نبوی می باشند، تلاش می کند اروپا و غیرمسلمانان را با دین اسلام و شخصیت پیامبر اکرم(ص) آشنا سازد.

 مسوولین این حرکت، آن را گامی در راه معرفی اسلام عنوان کردند که از سوی گروه های افراطی در کشورهای مختلف به ویژه آلمان و اتریش و بعضی دیگر از کشورهای اسکاندیناوی به چهره ای منفی تبدیل شده است.

مسوولین نصب تصاویر و تابلوها، به استقبال غیرمسلمانان و ایستادن آنها رو به روی تابلوها و خواندن مضامین آن ها تاکید کردند و آن را اتفاق ای بزرگ معرفی کردند.

آنان همچنین اضافه کردند: گروه های رسمی در شهرداری های بعضی از شهرهای کشورهای آلمان و اتریش، جوانان مسلمان را تایید کردند که همین امر سبب تغییر چهره اسلام و مسلمانان به شکل قابل ملاحظه ای در نظر آنان شده است. مردم این کشورها تحت تاثیر موج اسلام هراسی در این کشورها قرار گرفته اند که از سوی احزاب مختلف و گروه های کمونیست تبلیغ می گردد.

از بین احادیثی که در میان سایر احادیث بسیار دیده می گردد حدیث تشبیه لبخند انسان به دیگران به صدقه است که به نقل از مسوولین، بسیاری از ساکنان شهر وین آن را حفظ کرده و زمزمه می کنند. این تابلوها به خیابان ها چهره ای زنده و شاد داده اند.

۶۲۳۰۳/

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.