احساس بدی است منتظرلغرش بارساباشیم

سامی خدیرا در فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب رئال مادرید داشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در رقابت های لیگا داشت، اما در فصل جدید با آمدن مایکل اسین و لوکا مودریچ کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته است با این حال این هافبک آلمانی معتقد است که هنوز بازیکن مهمی برای سفید پوشان شهر مادرید به شمار می اید.

به گزارش ایسنا،رئال مادرید در بازیهای آغازین فصل جدید رقابت های لیگا نمایش بسیار ضعیفی داشت و الان تنها پس از گذشت هفت هفته اختلاف آنها با بارسلونا صدرنشین به ۸ امتیاز رسیده است.

هافبک آلمانی رئال مادرید با بیان اینکه رسیدن به بارسلونا در صدر جدول رده بندی بسیار سخت است، گفت:اختلاف ما با صدر جدول بسیار زیاد شده است. الان دیگر سرنوشتمان به دست خود ما نیست و باید منتظر لغزش آنها در صدر جدول باشیم. چنین احساسی اصلا خوب نیست.

وی درباره مساوی در بازی ال کلاسیکو گفت: دوست داشتیم درآن بازی به پیروزی برسیم. روند روبه رشدی در آن بازی داشتیم به همین خاطر از کسب مساوی ناراحت شدیم و احساس خوبی نداشتیم.

هافبک رئال مادرید در ادامه سخنان خود به ستایش از تیم دورتموند پرداخت و گفت: پیشرفت دورتموند در این چند سال اخیر باورنکردنی و غیر عادی بوده است. در این تیم بازیکنانی همچون ماریو گوتزه،مارکو ریوس و مارسل اشملزر بازی می کنند که نمایش خیره کننده ای دارند. آنها مقابل منچستر سیتی خیلی خوب بازی کردند و آنها را تحت فشار قرار دادند و تا آخرین ثانیه با یک گل جلو بودند. در حال حاضر دورتموند از تیم های بزرگ اروپا به شمار می آید و ما این را به خوبی می دانیم.

رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های دورتموند،آژاکس و منچستر سیتی همگروه است و در سومین بازی خود چهارشنبه ۲۴ اکتبر در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف این تیم می رود.

در این گروه رئال مادرید با ۶ امتیاز از دو بازی صدرنشین است و دورتموند و منچستر سیتی به ترتیب با ۴ و یک امتیاز در رده دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. آژاکس تنها تیم بدون امتیاز این گروه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.