احمدی‌نژاد وارد سمنان شد

۲۱فروردین۱۳،

رئیس‌جمهور صبح امروز در راستای چهارمین دور از سفرهای استانی وارد سمنان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، رئیس‌جمهور صبح امروز در راستای چهارمین دور از سفرهای استانی وارد سمنان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار قرار گرفت.

احمدی‌نژاد گفت: سفر چهارم چند هدف را دنبال می‌کند اول ارزیابی مصوبات قبلی و کارهایی که دولت در استان انجام داده دوم رفع موانع و مشکلات که در برابر برخی تصمیمات دولت ممکن است وجود داشته باشد سوم تصمیم‌گیری دربارهٔ برخی تصمیم‌ها و مواردی که در فاصله سفرها به وجود آمده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: مهمترین هدف سفر عرض اردات به مردم و تاکید بر ماموریت خدمتگذاری توسط خادمانشان صورت گرفته است.

احمدی نژاد گفت: مردم سمنان مردمانی باصفا، دوست داشتنی اهل کار و تلاش و ایجاد می باشند و در طول تاریخ همیشه پاک زندگی کرده‌اند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در دوره انقلاب مردم سمنان همواره فداکاری‌های فراوانی و نقش تعیین کننده داشتند و ایران جزخوبی و بزرگواری از مردم سمنان چیز دیگری در ذهن ندارد و ما آمده‌ایم تا احترام خادمان ملت را به مردم عزیز استان سمنان عرضه کنیم.

گفتنی است؛ در این سفر ثمره هاشمی، غلامحسین الهام، بقایی، مشایی، زری‌بافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همراهی رئیس‌جمهور وارد استان سمنان شدند. تعدادی از وزرا هم امروز و دیروز وارد این استان شدند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.