چرایی حمایت از احمدی‌نژاد از زبان عضو جامعه اسلامی مهندسین

۱۵م آذر ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: در مرحله دوم انتخابات ۸۴ که رقابت میان هاشمی و احمدی‌نژاد بود، بعضی از اشخاص عضو “جام” از هاشمی حمایت کردند اما عموم اعضا، از کاندیداتوری احمدی‌نژاد حمایت کردند.

احمد نیک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ چگونگی حمایت جامعه اسلامی مهندسین از احمدی‌ن‍ژاد در سال‌های ۸۴ و ۸۸ اظهار داشت: مرحله اول انتخابات سال ۸۴ عموم تشکل‌های اصولگرا از لاریجانی حمایت کردند و در همین راستا حمایت “جام” نیز شامل حال وی شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات ۸۴ که رقابت میان هاشمی و احمدی‌نژاد بود، بعضی از اشخاص عضو “جام” از هاشمی حمایت کردند اما عموم اعضا، از کاندیداتوری احمدی‌نژاد حمایت کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پایان با توضیح اینکه حمایت از احمدی‌نژاد به طور خاص نبود و هزینه‌ای صرف تبلیغات برای وی نشد،‌ خاطرنشان کرد: دلیل اینکه از هاشمی حمایت نکردیم این بود که با روحیات وی آشنا بودیم چرا که او شخصیتی تک‌رو دارد و در تصمیم‌گیری‌هایش خرد جمعی را به کار نمی‌گیرد،‌ از این رو از روی اضطرار به احمدی‌نژاد رأی دادیم.

لازم به ذکر است،‌ اخیرا سیدمرتضی نبوی که در زمان انتخابات ۸۴ و ۸۸ عضو جامعه اسلامی مهندسین بوده و نسبت به سایر اعضا بیشترین حمایت را از احمدی‌ن‍ژاد داشته است اما طی مصاحبه‌ با یکی از روزنامه‌ها،‌ گفته است حمایتش از احمدی‌نژاد صرفا از روی ترجیح دادن وی نسبت به سایر نامزدها بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.