احمدی‌نژاد: تازه کار ما آغاز شده است/اندیشه بهار هرگز طعم شکست را نخواهد چشید

۰۲خردادماه،

2519.jpg

محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: ما هستیم و تازه کار ما آغاز شده است و اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور کشورمان که در آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی و عکس بهار در سالن اجلاس سران حضور یافته بود و برخلاف بعضی خبرها، اسفندیار رحیم‌مشایی او را در این برنامه همراهی نمی‌کرد، با بیان اینکه “متاسفانه جای مرد بهاری خالی است، اما حوصله کنید”، اظهار کرد: آقای عزیزی در همین جلسه به من گفت که “باشید” من در پاسخ به او گفتم که ما هستیم، همه هستیم، تازه کار ما آغاز شده است.

وی افزود: اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد. گاهی جوانه حتی از زیر آسفالت‌هایی که روی آنها غلطت زده‌اند باز خود را نشان داده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه “این وعده خداست که کسی که با عشق به بهار زندگی می‌کند، بهار حقیقی را در آغوش خواهد کشید”، گفت: در آغاز راهیم، یک راه پرافتخار و سرتاسر پیروزی در راه است. اندیشه بهار هرگز طعم شکست را نخواهد چشید، پیروزی در ذات اندیشه بهاری است.

رییس‌جمهور همچنین افزود: اصل حضور انسان در این عالم و انگیزه او رسیدن به بهار و برپا کردن یک زندگی بهاری است. آمدن ما برای برپا کردن بهار است. تمرکز فعالیت شیطان در طول تاریخ از بین بردن یاد و نام بهار و عشق به بهار بوده است. اگر عشق و امید به برپایی بهار وجود نداشته باشد زندگی و حرکت بی‌معناست.

وی با بیان اینکه “اگر شیطان از کسی امید به بهار را بستاند حیات را از او ستانده است”، اظهار کرد: ملت ایران اولین ملتی بوده که حقیقت بهار را شناخته و هزاران سال برای رسیدن به آن زندگی کرده است و هر سال با آن تجدید میثاق می‌کند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: دشمنان بهار در طول تاریخ در برابر ملت ایران ایستاده‌اند و در فرازهای گوناگون تلاش کرده‌اند اندیشه بهار را از ما سلب کنند اما از پس صدها و هزاران اتفاق آنچه رفته است دشمن بوده‌اند و آنچه مانده ملت ایران و ملت ایران تا آخر خواهد بود و بهار حقیقی را در همه هستی برپا خواهد کرد.

ادامه دارد…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.