احمدی مقدم: قتل ۱۲ درصد کم شده است/ جدول

به گزارش خبرآنلاین، سردار اسماعیل احمدی مقدم با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی کشور به سئوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

به گفته او تا پایان تیرماه ۹۱،  اغلب جرائم کاهش داشته است: “در چهار ماه گذشته از سال ۹۱، سرقت مسلحانه کاهش ۲۱ درصدی در کشور طی ۴ ماهه نسبت به مدت مشابه در سال قبل و همچنین در این مدت سرقت به عنف ۲ درصد کاهش داشته است. سال ۹۰ هم نسبت به سال پیش از آن کاهش چشمگیر جرائم در کشور داشتیم.”

در جدول زیر میزان کاهش تعدادی از جرایم که فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده است را می بینید؛

 

نوع جرم درصد کاهش
سرقت تحت پوشش ماموران انتظامی ۴۲ درصد
سرقت طلافروشی ۳۲ درصد
سرقت مغازه ۱۱ درصد
قتل ۱۲ درصد
سرقت مسلحانه ۲۱ درصد
سرقت به عنف ۲ درصد

 

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از کاهش سرقت بانک و پست بانک از ۲۱ فقره به ۱۲ فقره و افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر طی ۴ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۰ خبر داد و گفت:در این مدت تلفات ناشی از تصادفات ۶ درصد کاهش داشته است.

در ادامه این جلسه امیر احمد گراوند جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی نیز گزارشی از روند انسداد و کنترل مرزها و سردار احمد روزبهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گزارشی از وضعیت امنیت اخلاقی در کشور ارائه دادند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه، سؤالاتی را از سردار احمدی مقدم در حوزه ماموریت پلیس مطرح کردند.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.