احمد ناجی: خبر اخراج ژوزه بی‌اساس است

۴ م دیماه ،

مانوئل ژوزه هفته قبل پس از کسب نتایج ضعیف از پرسپولیس اخراج شد و جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد. احمد ناجی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است که ژوزه اخراج نشده بلکه به خاطر اینکه باشگاه پرسپولیس نتوانست به خاطر ضعف مالی بازیکنان مورد علاقه او را به خدمت بگیرد، از ادامه همکاری با این تیم ایرانی صرفنظر کرد.

ناجی که مهمان برنامه تلویزیونی “صباح من الاخر” مصر بود، گفت: سران باشگاه پرسپولیس نسبت به باشگاه الاهلی حسادت می‌ورزیدند و همین مسئله سبب بحران برای من و ژوزه شد. پس از قهرمانی الاهلی در جام ملت‌های آفریقا من با پیراهن این تیم به تمرین پرسپولیس رفتم. این مسئله حسادت و حساسیت سران باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت. من نمی‌توانستم عشق خود به الاهلی را پنهان کنم. دیدار فینال را با مانوئل ژوزه نگاه کردیم. ما مانند تمام طرفداران الاهلی وقتی تیم محبوب‌مان گل می‌زد فریاد می‌کشیدیم و شادی خود را ابراز می‌داشتیم.

به گزارش ایسنا،‌ مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس افزود: خبرهایی که دربارهٔ اخراج مانوئل ژوزه انتشار یافت بی‌اساس است. او به همکاری با پرسپولیس ادامه نداد چرا که سران این باشگاه به خاطر مشکلات مالی نتوانستند بازیکنان جدیدی را به تیم تزریق کنند.

وی در پایان گفت: اگرچه باشگاه پرسپولیس می‌خواست با من ادامه همکاری دهد اما من قبول نکردم و ترجیح دادم که به مصر برگردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.