احیای امر به معروف، راه مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

44-138.jpg

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها راه مبارزه با ناهنجاری‌ها در جامعه است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در سومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان اظهار نمود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که بر انسان‌ها تاثیر گذاشته و آن‌ها را به اوج بندگی می‌رساند و ناپاکی‌ها را از قلب آن‌ها جدا می‌کند.

وی افزود: ما مکلف هستیم از این فریضه الهی دفاع کنیم و آن را در عقل و قلب و همه امورات زندگی خود آمیخته کنیم تا جامعه به سمت عدل الهی سوق پیدا کند.

نماینده دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاق تروریستی چابهار تصریح نمود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در ایجاد ناامنی در ایران اسلامی ناکام خواهند ماند و اقدامات تروریستی آنان نمی‌تواند خللی در عزم استوار مردم وارد سازد.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی در نماز جمعه چابهار در حالی صورت گرفته که صفوف به هم فشرده ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را در اعمال تحریم علیه این نظام مقدس خنثی نموده و آنان را در دستیابی به هدف خود در تضعیف ایران اسلامی ناکام گذاشته است.

نارویی در ادامه به طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان اشاره نمود و افزود: همه ما باید با همه توان در اجرای این طرح تلاش کنیم تا شاهد آبادانی استان پهناور سیستان و بلوچستان باشیم.

وی از سردار شوشتری و سردار لکزایی بعنوان انسان‌هایی خداشناس، عالم و پرتلاش در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی یاد نمود و گفت: کارها و تلاش‌هایی که این دو عزیز از دست رفته در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌اند باید سرلوحه کار کلیه مدیران و مسوولان قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.