اخبار خودرو:افزایش قیمت خودرو ۱۰ درصد یا ۳۰ درصد؟، ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

افزایش قیمت خودرو ۱۰ درصد یا ۳۰ درصد؟

عصر خودرو: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خودروها بیش از حدی که باید افزایش داشته است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا، رمضانعلی سبحانی فر با بیان این مطلب تصریح نمود: قیمت خودروها طبق نظر سازمان حمایت از مصرف نمایندگان باید افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی داشته باشد، این در حالیست که در بعضی موارد شاهد افزایش بیش از ۳۰ درصدی هستیم.
وی با بیان اینکه افزایش قیمت باید بر پایه و مبنای درست باشد، iبه برگزاری جلسه این کمیسیون با وزیر و خودروسازان اشاره و اذغان نمود: دلایل مطرح شده از سوی خودورسازان بسیار قانع نماینده نبود.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، کاهش تولید و افزایش تقاضا و iبه تبع افزایش قیمت خودرو را یکی از دلایل مطرح شده از سوی خودروسازان عنوان نمود.
سبحانی‌فرافزایش قیمت بعضی قطعات وارداتی خودروها iبه جهت تفاوت نرخ ارز و تاثیرگذاری در قیمت را دیگر سبب افزایش قیت خودرو از سوی خودروسازان عنوان نمود.
وی با بیان اینکه کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی نظرش بر این است که نباید این میزان افزایش قیمت وجود داشته باشد، خاطرنشان نمود: مقرر شده در جلسه ای دیگر ریزهزینه‌ها بررسی شده تا میزان افزایش قیمت iبه لحاظ منطقی تعیین شود.
سبحانی فر ابراز داشت: افزایش قیمت نباید از قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت از مصرف نمایندگان تجاوز کند.

چهارشنبه ۳ آبان   ۶:۵۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.