اخبار رادیو ایران‌صدا

جام جم آنلاین: “فریاد خاموش ” کاری از گروه اجتماعی رادیو ایران‌صدا است که با رویکرد گفتگو محور به بررسی موضوعات مرتبط با معضلات اعتیاد می‌پردازد.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا ، “تاثیر مخرب رسانه ها بر گرایش اعتیاد در سریال های تلویزیونی ”  در برنامه‌ این هفته‌ی فریاد خاموش بررسی شده و آقایان علی جعفری  کارشناس مجری برنامه، دکتر رضا پدیدار کارشناس  رسانه  در این زمینه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این برنامه به سردبیری مریم حسینی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی شادبهر سه‌شنبه‌ها ساعت ۳۰/۱۸ به صورت تولیدی از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

خرید های گرانقیمت در شمال تهران 

 گروه اجتماعی رادیو ایران‌صدا برنامه‌گزارش‌محور “یک مسأله” را تهیه می‌کند ، این برنامه به موضوعات روز و معضلات اجتماعی می‌پردازد که این هفته به بررسی خرید  لباس های گرانقیمت  در شمال تهران اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، این برنامه ‌پنج‌شنبه ۲۵خرداد  با حضور خانم زهرا کوهساری، کارشناس برنامه  به بررسی خرید لباس های  گران قیمت و آنچنانی  در شمال تهران می پردازد .

برنامه‌یک مسأله که پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ به صورت تولیدی از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود، به سردبیری مریم حسینی، تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا، گویندگی مینا یزدانی و گزارشگری اکبر یاری تهیه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.