اخبار کوتاه از صبای قم

۱۹ام بهمن ،

 تیم فوتبال صبای قم در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان الشباب امارات خواهد بود. تیم فوتبال الشباب شب قبل وارد قم شد و در هتل پارسیان اسکان یافت. این تیم عصر امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تمرین کرد. بازیکنان صبا نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در این زمین تمرین می‌کنند.

* ایمان رزاقی‌راد که دچار مصدومیت شده بود آمادگی خود را کسب کرده و برای حضور در بازی فردا مشکلی ندارد. به این ترتیب صبا بدون هیچ بازیکن مصدومی به مصاف الشباب خواهد رفت.

* ناظران AFC چند روز پیش در قم حضور یافته و از امکانات ورزشگاه یادگار امام بازدید کردند. آنها عصر امروز نیز از این ورزشگاه بازدید کردند و آن را برای برگزاری بازی مناسب خواندند. مسئولان کنفدراسیون آسیا به جز ایرادات جزئی که نسبت به این ورزشگاه داشتند ساختار کلی ورزشگاه را مناسب خواندند.

* بلیت‌فروشی این دیدار از صبح فردا ساعت ۹ صبح در ورزشگاه‌های حیدریان و یادگار امام آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه مسئولان الشباب هیچ درخواستی برای حضور تماشاگرانشان نداده‌اند مسئولان صبا جایگاهی را برای اماراتی‌ها اختصاص نداده‌اند.

* بازیکنان و کادر فنی الشباب فردا شب پس از برگزاری بازی ایران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

برنده این دیدار به گروه B که تیم‌های الاتفاق عربستان، لخویا قطر و پاختاکور ازبکستان می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.