«اختاپوس» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود

همزمان با روز جهانی کودک، «اختاپوس» نخستین ساخته سید جواد هاشمی در فرهنگسرای ارسباران نقد می‌شود.

به گزارشممتازنیوز، در دویست و پنجاه و پنجمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران و همزمان با روز جهانی کودک، فیلم سینمایی «اختاپوس» نخستین ساخته سید جواد هاشمی روز یک‌شنبه ۱۶مهر، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.

فیلم «اختاپوس: دفتر اول آهوی پیشونی سفید» درباره مراقبت از دخترانی است که زود گول می‌خورند. اختاپوس از طریق یک کار شاد کودکانه و موزیکال، کودکان و نوجوانان را با مسایل پیش‌رو آشنا می‌کند و سعی دارد در کنار نمایش اثری شاد، آسیب‌های اجتماعی را نیز مطرح کند.

سید جواد هاشمی بازیگر صاحب نام سینما با سابقه ساخت ۱۰سریال و تله فیلم اولین فیلم بلند سینمایی خود را در ژانر کودک و نوجوان در مقام کارگردان ساخته است.

محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، امین زندگانی، گوهر خیراندیش، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش خلق، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ترلان پروانه و… از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مسعوداطیابی (تهیه‌کننده)، سید جواد هاشمی (کارگردان)، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش (بازیگران)، علی عبدالعلی‌زاده (کارشناس، منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور در این نشست‌ باشگاه فیلم تهران می توانند به همراه کودکان به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. الماس:

    به نظر من اختاپوس بهترین فیلم جشواره وبهترین فیلم برای تمام سنین است وخصوصا بازی بسیار عالییه هومن حاجی عبد اللهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.