اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور برگزار شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور با معرفی نمایش‌های برتر هنرمندان تئاتر iبه کار خود پایان داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان عصرروز گذشته در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور که iبه میزبانی چابهار برگزار شده بود اظهار کرد: در طول مدت برگزاری جشنواره، هریک از گروه‌های نمایشی شرکت کننده از استان‌های مختلف با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود سرانجام پس از چهار روز رقابت تنگاتنگ امروز iبه بار نشست.

حجت‌ا‌لاسلام عباس دانشی افزود: در اختتامیه جشنواره، اهداف و آرمان‌های گروه‌های نمایشی جلوه‌گر است و هنرمندان بی‌ادعای تئاتر، تجارب هنری خود را iبه اشتراک گذاشتند.

وی بیان کرد: استقبال گرم و چشمگیر مردم چابهار از این جشنواره در واقع نشان دهنده علاقه بسیار آنان iبه هنر تئاتر و نمایش است.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: طی مدت برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار در شهر بندری چابهار شاهد موجی از نشاط هنری در منطقه بودیم.

دانشی ادامه داد: امسال با برگزاری این جشنواره، پذیرای ۱۸۰ هنرمند از استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی بودیم.

وی افزود: این جشنواره پس از چهار روز رقابت در عرصه هنر نمایشی و داوری و کارشناسی ۱۰ اثر، با راهیابی دو اثر iبه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر iبه کار خود پایان داد.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نمایش “جیک جیک” از خراسان شمالی و «من خدا را دوست دارم» از هرمزگان iبه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

دانشی بیان کرد: هیئت داوران جشواره، برگزیدگان برتر بازیگری زن و مرد، کارگردان، موسیقی و نویسنده متن این جشنواره را نیز معرفی کردند.

وی افزود: نمایش “جیک جیک” iبه کارگردانی عباس کریمی و “من خدا را دوست دارم” iبه کارگردانی عبدالمحمد سالاری بیشترین نقش‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: در این جشنواره، ۱۰ نمایش برگزیده از استان‌های کرمان، گلستان،‌ یزد، خراسان شمالی و جنوبی و هرمزگان طی چهار روز iبه رقابت پرداختند.

انتهای پیام/۲۸


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.