اختتامیه سومین جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج برگزار شد

۲۸اردیبهشت،

54-116.jpg

اختتامیه سومین جشنواره دانشجویی حرکت و دومین هفته فرهنگی دانشگاه یاسوج با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امرالله اندرزیان معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در این مراسم به ضرورت برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه اشاره کرد و گفت: این جشنواره و جشنواره‌هایی از این قبیل یکی از عوامل شکوفایی استعداد‌های دانشجویان و ترغیب آنها به حرکت در مسیر علم و فناوری است.

وی گفت: ما باید با جدیت و تلاش مضاعف و همچنین تبدیل تحریم‌ها و کمبودها به فرصت، در جهت رشد و شکوفایی ایران سرافراز کوشا باشیم.

اندرزیان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در دانشگاه یاسوج، گفت: دانشگاه یاسوج یکی از معدود دانشگاه‌هایی است که هفته فرهنگی را برگزار می‌کند و از لحاظ اجرای فعالیت‌های فرهنگی، دارای رتبه برگزیده فرهنگی است.

در پایان این مراسم از انجمن‌های علمی برگزیده در زمینه‌های فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های ترویجی، فعالیت‌های پژوهشی، کارآفرینی، مسابقات علمی، نشریه، اختراع، ابتکار و نوآوری، وبلاگ، تألیف و ترجمه تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.