اختلال سوختگیری امروز مشکلی برای ناوگان باری و مسافری ایجاد نکرد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها گفت: تا کنون گزارشی از بروز مشکل برای حمل و نقل عمومی و ناوگان باری و مسافری گزارش نشده است.

اختلال سوختگیری امروز مشکلی برای ناوگان باری و مسافری ایجاد نکرد

به گزارش ممتاز نیوز، داریوش امانی امروز در حاشیه شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها و سامانه سوخت گیری چه مشکلاتی برای حمل و نقل عمومی به وجود آورده است؟ گفت: تا کنون هیچ گزارشی از بروز اختلال و مشکل برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله ناوگان باری و مسافری گزارش نشده است.

وی افزود: ناوگان باری و مسافری از جمله ناوگان باری مواد فسادپذیر و سوختی، امروز هم مانند گذشته در حال تردد در محورهای مواصلاتی مختلف هستند و می توانند سوخت گیری را با نرخ آزاد انجام دهند. البته سهمیه آنها محفوظ خواهد بود.

سرعت‌گیری در روند ترخیص کامیونهای وارداتی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین درباره روند ترخیص کامیون های وارداتی گفت: تا کنون حدود ۱۲۰۰ کامیون وارداتی ترخیص شدند و در حال حاضر ۳۶۰۰ دستگاه کامیون در گمرکها باقی مانده است.

امانی تاکید کرد: از زمانی که دستگاه قضایی به این موضوع ورود پیدا کرده سرعت ترخیص کامیون ها افزایش پیدا کرده است؛ به گونه ای که قبل از آن حدود ۵۰۰ دستگاه کامیون ترخیص شده بود اما توانستیم با همکاری دستگاه قضایی در همین بازه زمانی حدود ۷۰۰ کامیون را ترخیص کنیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.