ادامه “بارش”ها و”کاهش دما” تا اواخر وقت امروز / “تهران” خنک شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی مناطق سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران ،گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می گردد و همچنین بارش ها در سواحل شرقی خزر از شدت بیشتری برخوردار است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “جمعه ۵ مهرماه ۹۲” اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی  طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی مناطق سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران ،گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می گردد و همچنین بارش ها در سواحل شرقی خزر از شدت بیشتری برخوردار است.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، در دو روز آینده در بعضی نقاط شمال شرق کشور نیز افزایش ابر ، گاهی وزش باد نسبتا شدید، رگبار پراکنده و رعدو برق رخ خواهد داد.

گفتنی است، از بعدازظهر امروز از ناپایداری ها در سواحل شمالی کشور کاسته می گردد و بعدازظهر روز شنبه در بعضی مناطق شمال غرب و سواحل غربی خزر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.
لازم به ذکر است، طی ۲۴ ساعت اینده خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بودهمچنین با افزایش سرعت وزش باد، در بعضی مناطق شمال شرق ، شرق ، جنوب غرب و جنوب کشور باد و گردو خاک دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف و در پاره ای نقاط  وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۲۷ درجه و درکمترین حالت به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.