ادامه بازداشت های سیاسی در کرانه باختری

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۱۲:۵۹:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه بازداشت های سیاسی، دستکم سه نفر را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برونمرزی، نیروهای امنیتی تشیکلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) با یورش به خانه “لؤی الاشقر” از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهرک “صیدا” در شمال طولکرم (در کرانه باختری) وی را ربودند.
به گزارش “فلسطین الیوم”،این در حالی است که لؤی به سبب تحمل شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی از ناحیه پا دچار مصدومیت است.
از سوی دیگر دو خودرو وابسته به سرویس های اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین در الخلیل بامداد امروز با محاصره خانه “امجد الحموری” از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) وی را بازداشت کردند و به اطلاعات الخلیل در کرانه باختری رود اردن بردند.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در الخلیل همچنین به شهرک “دورا” (در الخلیل) حمله و “هشام الشربانی” آزاده فلسطینی را که ۱۰ سال در زندان های رژیم اسرائیل اسیر بود ربودند.
سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با هماهنگی نظامیان صهیونیست، به بازداشت سیاسی عضای دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ادامه می دهند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۲۵۹۵۷۴۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.