ادامه حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی و کرانه باختری

دوشنبه ۱۵ خرداد – ۰۱:۱۹:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهرک نشینان صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به مسجد الاقصی به این مکان مقدس حمله کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با حمله به مسجد الاقصی از ورودی “باب المغاربه” به این مکان مقدس بی حرمتی کردند.
به گزارش خبرگزاری “قدس نت”، این در حالی است که شهرک نشینان شهرک صهیونیستی “حافات ماعون” در اراضی شرقی “یطا” در جنوب الخلیل (در کرانه باختری) هم امروز، زمین های کشاورزی منطقه “شعب البطم” را به آتش کشاندند.
“راتب الجبور” هماهنگ کننده کمیته های مردمی مقاومت در برابر شهرک سازی و ساخت دیوار نژادپرستانه رژیم صهیونیستی گفت، شهرک نشینان در این حمله گندم زارهای وابسته به “خالد موسی النجار” کشاورز فلسطینی را به آتش کشاندند.
الجبور با محکوم کردن تجاوزات شهرک نشینان صهیونیستی به ساکنان شرق یطا برای آواره کردن آنها و سیطره بر اراضی این منطقه از همه نهادهای ملی، حقوقی و بین المللی خواست، برای جلوگیری از این حملات اقدام کنند.
در حملات روزهای اخیر شهرک نشینان و نیروهای صهیونیستی به ساکنان روستاهای اطراف الخلیل در کرانه باختری، دهها واحد مسکونی فلسطینی ها تخریب و خسارات فراوانی به اموال ساکنان منطقه وارد شده است.
در همین حال سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ماه گذشته (ماه مه) دستور ساخت دهها واحد مسکونی صهوینیست نشین را صادر کرده است.
انجمن پژوهش های عربی هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۵۴۵ فلسطینی را از محل سکونت خود آواره کرده است .
رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ تاکنون با اشغال کرانه باختری رود اردن، باریکه غزه و شهر قدس ، تلاش کرده اند تا با شهرک سازی، مصادره و تخریب منازل فلسطینی ،به این مناطق چهره ای صهیونیستی دهند و ساکنان فلسطینی را نیز آواره کنند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۴۱۳۱۹۴۳۳۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.