ادامه درگیری رسانه‌ای آپاچی با گری نویل

۲۱ آبان ،

   کارلوس توز و گری نویل که در قبل در منچستریونایتد با یکدیگر هم تیمی بودند، بارها در رسانه‌ها علیه یکدیگر مصاحبه کرده‌ و از خجالت هم در آمده‌اند.

اکنون توز در منچسترسیتی توپ می‌زند و نویل نیز با کناره گیری از فوتبال، به عنوان دستیار روی هاجسون در تیم ملی انگلیس فعالیت می‌کند.

توز در سال ۲۰۱۰ گری نویل را یک آدم سبک مغز خوانده بود. آخرین صحبت‌های توز در خصوص نویل درست پیش از دیدار منچسترسیتی و تاتنهام انتشار یافته است.

به گزارش تفسیری فارس و به نقل از ساکرنت، مهاجم پیشین منچستریونایتد عامل بسیاری از ناکامی‌های تیم ملی انگلیس را گری نویل اعلام کرد و گفت: من ۷ سال است که در انگلیس زندگی می‌کنم و هنوز نمی‌توانم درک کنم چرا تیم ملی این کشور نمی‌تواند در سطح بین المللی نتیجه‌های خوبی بگیرد. لیگ برتر انگلیس یکی از لیگ‌های با کیفیت و سخت در سطح جهان است و برای موفقیت در آن باید توانایی‌های فراوان، سرعت و کیفیت بالایی داشته باشید. چیزی که مرا شگفت زده می‌کند این است که انگلیس نمی‌تواند در یورو و جام جهانی آن طور که از آنها انتظار می‌رود نتیجه بگیرند. به عقیده من انگلیسی‌ها باید مشکل را در کادر مربی گری خود جستجو کنند.

توز عنوان کرد: آنها گری نویل را به کادر مربی گری اضافه کرده‌اند. به هیچ وجه نمی‌توانم درک کنم که یک مفسر ورزشی بتواند به کادر مربی گری کشوری مانند انگلیس اضافه شود. می‌توانید تصور کنید در کشورهایی مانند ایتالیا، آرژانتین، اسپانیا، هلند و برزیل شخصی که مفسر ورزشی در شبکه‌های تلویزیونی بوده را به عنوان کمک مربی در تیم ملی به کار گیرند؟ تاکنون چنین چیزی ندیده‌ام.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.