ارائه ۲عیار تازه طلا به بازار

۱۹م دیماه ،

بینا-رییس اتحادیه تولید کنندگان جواهر و منسوجات طلا با رد کاهش عیار طلا، از اضافه شدن ۲ عیار تازه به ۳عیار فعلی طلا برای تنوع بخشیدن به بازار طلا و کاهش قیمت مواد اولیه تولید آن تا اوایل بهمن امسال خبر داد.
به گزارش بینا،عبادالله محمد ولی در گفت‌و‌گو با ایلنا، هرگونه اظهارنظر در خصوص کاهش عیار طلا را رد کرد و گفت: ‌ اتحادیه تولید کنندگان برای تنوع بخشی به بازار طلا به ۳عیار طلای ۱۸، ۲۰ و ۲۲، ۲ عیار ۱۴ و ۹ طلا در صورت توافق سازمان ملی استاندارد به بازار ارایه می‌کند.
وی به ابعاد عیارهای پیشنهادی به سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و گفت: در صورت توافق سازمان ملی استاندارد، این ۲ عیار تازه در ابعاد ۵۸۳ با عیار ۱۴ و ۳۷۵ با عیار ۹ به عیار‌های قبلی طلا اضافه می‌شوند.
رییس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهرات و منسوجات طلا هدف از ارایه این عیارهای تازه به بازار طلا را تنوع بخشی به این بازار و ورود مشتری‌های تازه به بازار زرگران و همچنین رونق بخشی به بازار طلا اعلام کرد.
به گفته وی، بازار طلا در طی سال‌های قبل تا کنون با نوسان‌های قیمتی بسیاری مواجه شده است که این امر به بی‌ثباتی این بازار دامن زده است به گونه‌ای که بازار طلا همواره متأثر از بازار ارز دستخوش تغییر نابهنگام قیمتی بوده است.
رییس اتحادیه تولید کنندگان جواهر و منسوجات طلا، پیس بینی کرد: در صورت عرضه عیارهای تازه به بازار طلا، ضمن ثبات به این بازار، سبب حضور اقشار مختلف به این بازار خواهیم شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.