ارتش قدرتمند سوریه آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام می گذارد

سردار وحیدی در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه:

وزیر دفاع بعدازظهر امروز در گفتگوی تلفنی با سپهبد فهد جاسم فریج گفت: تضعیف ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی یا هر جریان دیگری خدمت به رژیم صهیونیستی و خیانت به منافع ملت و کشور سوریه است.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار وحیدی در این گفتگوی تلفنی با سپهبد فهد جاسم فریج، وزیر دفاع جدید سوریه با تسلیت ضایعه فقدان وزیر دفاع و چند تن از مسئولان بلندپایه سوری در جریان اقدام تروریستی گفت: اطمینان داریم ارتش قدرتمند سوریه آمریکا و حامیان منطقه‌ای آن‌ها بویژه رژیم صهیونیستی را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

سردار وحیدی با بیان اینکه ما به قدرت ارتش و نیروهای صلح سوریه در ایجاد ثبات و امنیت در این کشور ایمان داریم،افزود: تروریست‌ها دموکراسی نمی‌خواهند، بلکه جنگ آن‌ها برای ایجاد حاشیه‌ امن برای رژیم صهیونیستی است.

در این گفت‌وگوی تلفنی سپهبد فهد جاسم فریج نیز با تشکر از اعلام همدردی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از موضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات سوریه قدردانی کرد.

وی گفت: می‌دانید که سوریه به رهبری بشار اسد در حال حاضر با یک توطئه صهیونیستی – آمریکایی مواجه است و هدف آنها محور مقاومت است.

وزیر دفاع سوریه تصریح کرد: جنایت‌هایی که منجر به ترور افسران بلند پایه ارتش سوریه است، اراده ارتش سوریه را در مقابله با تروریست‌های صهیونیست‌ محکم‌تر می‌کند و ملت و ارتش قهرمان سوریه تحت رهبری بشار اسد با تمام توان ایستاده‌اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.