ارتقا سطح سلامت شهروندان با اجرای برنامه های تابستانی

برنامه های اوقات فراغتی که تابستان امسال شهرداری تهران در نظر گرفته با هدفی همچون توسعه نشاط، سرور و پویایی برای شهروندان است.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه ها و اوقات فراغت با اهدافی همچون توسعه نشاط، سرور و پویایی در میان شهروندان با  توجه به محوریت خانواده مبتنی بر موازین و مقررات دینی،‌کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای آگاهی و تقویت مناسبات انسانی و اجتماعی برگزار می شود.

رمضانی تصریح کرد: گذران اوقات فراغت شهروندان تهرانی از دیگر اهداف این برنامه ها است که با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود، فراهم سازی و ایجاد امکان تفریحات سالم و مناسب در قالب ورزش همگانی و گسترش تفریحات سالم  و مناسب در قالب ورزش همگانی ارائه خدمات و معرفی امکانات با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و معرفی فرهنگ های بومی و محلی برشمرد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه ها و اوقات فراغت تابستان به سه بخش برنامه های متمرکز ، برنامه های نیمه متمرکز و برنامه های غیرمتمرکز تقسیم می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های غیر متمرکز در ایستگاههای فرهنگی در تمامی محلات شهر تهران با ایجاد استیج های فرهنگی هنری، اجرای برنامه های مذهبی نمایشگاهی و کارگاه های آموزشی سرگرمی و تفریح شادی و نشاط در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران برگزار و نیمه متمرکز به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در بوستان نهج البلاغه، ولایت پلیس و آزادگان برگزار می شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.