ارتکاب ۵۲ فقره سرقت برای خرید کراک!

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو سارق جوان که برای تامین iبها اعتیادشان دست iبه ۵۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو زده بودند، خبرداد.

به گزارش تفسیری تهران امروز سرهنگ داوود رسولی‌فر، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت باتری یک خودرو و اعلام موضوع iبه پلیس، ماموران برای بررسی در صحنه جرم حضور یافتند و تحقیقات و بررسی‌های خود برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت را آغاز نمودند.

او گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهدای سمنان در بررسی‌های خود متهم موردنظر iبه هویت «ک – ن» که فردی سابقه‌دار، بیکار و حاوی اعتیاد شدید iبه موادمخدر از نوع کراک بود را هنگام فروش سه عدد باتری خودرو iبه یک ضایعاتی در سمنان شناسایی، دستگیر و iبه مقر انتظامی منتقل نمودند. iبه نقل از او متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود اما برای انجام تحقیقات تکمیلی iبه پلیس آگاهی انتقال یافت و در آنجا تحت بازجویی‌های کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت که سرانجام سارق ۲۵ ساله لب iبه اعتراف گشود و iبه همدستی فرد دیگری iبه هویت «م – ه» ۲۰ ساله معترف شد.

او با بیان اینکه ماموران اقدامات لازم برای دستگیری متهم ردیف دو پرونده را انجام داده و وی را نیز دستگیر و iبه مقر پلیس منتقل نمودند، گفت: دو متهم در باز‌جویی‌ها، راز ۵۲ فقره سرقت داخل خودرو در سمنان را فاش نمودند. iبه نقل از رسولی‌فر، سارقان در اظهارات خود معترف شدند که تنها خودروهایی را مورد دستبرد قرار می‌دادند که فاقد تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر بود.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.