اردوهای راهیان نور سبب توسعه و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت می‌شود

۲۸م اسفند ،

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اردوهای فرهنگی راهیان نور سبب توسعه و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به‌ویژه دربین جوانان می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز به‌منظور بازدید از ایستگاه‌های راهیان نور ارتش در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به جنوب کشور سفر کرده در گفت‌ و گویی با خبرنگار ارتش، ضمن تبریک سال نو به امت شهید پرور ایران اسلامی، افزود: امسال نیز همانند سال‌های قبل، ارتش جمهوری اسلامی ایران در چندین محل مانند پایگاه هوایی دزفول، پادگان دژ خرمشهر، پادگان حمید و پادگان میشداغ پذیرای کاروان‌های راهیان نور خواهد بود تا میهمانان عزیز با خاطری آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای از این سفر معنوی استفاده نموده و از نزدیک با مباحث مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این نکته که بار فرهنگی کاروان‌های راهیان نور هر سال نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد، اظهار داشت: توسعه و تعمیق باورهای فرهنگ جهاد، ایثار، شهادت و تحکیم پیوند مردم به‌ویژه جوانان با شهدا، با تشکیل نمایشگاه‌های راهیان نور قوت می‌گیرد.

آل هاشم سپس برپایی ایستگاه‌های راهیان نور را بهترین شیوه و روش انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دانست و افزود: این‌که عده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی به همراه خانواده‌هایشان به این مناطق سفر می‌کنند، نشان از ظرفیت بالای این اقدام فرهنگی و اثرگذاری آن است که جا دارد تمام دستگاه‌ها دراین رابطه با تمام توان خود فعالیت نمایند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن بازدید از ایستگاه‌های راهیان نور پادگان حمید و نمایشگاه نظامی، فرهنگی و همچنین ایستگاه صلواتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در منطقه آب تیمور، مواردی را به منظور رفاه بیشتر میهمانان به مسئولین مربوطه یادآورشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.