ارزش “بازارسرمایه” به ارزش ۶۶۳ میلیارد تومان رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تالار شیشه ای امروزشاهد ۱۰۱ هزارو ۹۶۶ تعداد معامله به ارزش ۶۶۳ میلیارد تومان بود .

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،امروز ۲۹ آبان ماه از امروز افزایش ۳۰ دقیقه ای زمان معاملات تالار شیشه ای و حذف معاملات (ددد) در حالی از جمله تحولات اخیر بازار سرمایه به شمار می آیند که مطالعات تازهی در خصوص قواعد معاملات بازار در جهت افزایش نقدشوندگی و شفافیت بیشتر بازار سرمایه در حال انجام است.

 امروز در اولین دقایق آغاز معاملات بر شدت عرضه ها افزوده شده و بسیاری از صفهای خرید واگذار شده ولی قیمتها در بسیاری از نمادها سر به آستانه صعود داشتند و وضعیت بازار روند مثبتی را طی کرد .

شاخص کل در اخرین روز معاملاتی خود در ایستگاه ۷۸ هزارو ۴۲۴ واحدی باقی ماند و شاخص صنعت نیز با رشد ۱۴۷ واحدی به عدد ۶۶ هزارو ۵۳۵ واحد،شاخص بازار اول با رشد ۵۰۶ واحد به عدد ۵۷ هزارو ۷۵۸ واحد و شاخص بازار دوم با افت یک هزارو ۵۲ واحد به عدد ۱۵۳ هزارو ۵۱۹ واحد رسید.

بیشترین تاثیر را در شاخص پالایش نفت بندرعباس،گسترش نفت و گاز پارسیانو پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص امروز داشتند.

از نمادهای پر بیننده می توان به نماد تاپیکو،شبندر،وبصادر اشاره کرد.

نمادهای دزهراوی،شتران،کرمان بهترین تقاضا ودارو سازی امین،سرامیک های صنعتی اردکان و چینی ایران بهترین عرضه را در بازار امروز داشتند.

شایان ذکر است امروز ۱۰۱ هزارو ۹۶۶ تعداد معامله به ارزش ۶۶۳ میلیارد تومانی  صورت گرفت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.