ارز شش ماه اول ۹۲ بورسیه‌ها امسال پرداخت می‌شود؟

۰۲م اسفند ،

112-67.jpg

در شرایطی که پرداخت مقرری دانشجویان بورسیه در سال ۹۱ به سبب نوسانات قیمت ارز و مشکلات بودجه‌ای کشور با مشکل روبرو شده است، رییس سازمان امور دانشجویان چندی پیش در نشستی خبری از پرداخت ارز ۹۱ دانشجویان بورسیه به طور کامل خبر داد و گفت: قصد داریم که ارز شش ماهه اول سال ۹۲ را تا پایان سال جاری به دانشجویان بورسیه پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود ملاباشی سبب این امر را کم بودن تخصیص بودجه در سه ماهه اول سال عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانشجویان بورسیه سعی داریم ارز شش ماه اول ۹۲ را تا پایان سال جاری به دست دانشجویان برسانیم.

در همین راستا ملاباشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیگیری جدی این موضوع اظهار کرد: ابتدا به دنبال توافق با بانک مرکزی هستیم تا سپس معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری مبلغ ریالی آن را تامین کند.

ملاباشی در خصوص آخرین نتایج این موضوع اعلام کرد: با توجه به اینکه هنوز بودجه ۹۲ تصویب و ابلاغ نشده است، در این زمینه کمی مشکل وجود دارد، اما در حال رایزنی هستیم تا شرایط استثنایی این دانشجویان را بیان کرده و در جهت رفع آن اقدام کنیم.

رییس سازمان دانشجویان در پایان ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مجدانه وزارت علوم این امر تا پایان سال جاری محقق شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.