ارسال کمک‌های بشردوستانه به هائیتی و کوبا

۰۵م آذر ،

702.jpg

معاون امور بین‌الملل و امور بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر از ارسال کمک‌های بشردوستانه و امدادی به کشورهای اتفاق‌دیده هائیتی و کوبا در پی طوفان سندی خبر داد.

سیدشهاب‌الدین عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به طوفان سندی در قاره آمریکا گفت: در پی وقوع طوفان سندی جمعیت هلال‌احمر ایران در پیام‌های جداگانه به صلیب‌سرخ کشورهای کوبا،‌ هائیتی،‌ جاماییکا و ایالت متحده آمریکا اعلام کرد که آماده ارسال کمک‌های بشردوستانه است.

وی با اشاره به بعد مسافت در این کشورها گفت:‌ کشورهای کوبا و هائیتی اعلام نیاز‌هایی داشتند که مقرر شد جمعیت هلال‌احمر این کمک‌ها را برای آنها ارسال کند.

معاون امور بین‌الملل و بشردوستانه هلال‌احمر با بیان اینکه این جمعیت پایگاه لجیستیکی را با هماهنگی صلیب‌سرخ بین‌المللی در آمریکای لاتین تاسیس کرده است گفت:‌ مقرر شده که از این پایگاه کمک‌های امدادی برای کوبا و هائیتی ارسال شود تا بعد مسافت نیز از بین رود.

عراقی در مورد ارسال کمک‌های بشردوستانه به آمریکا گفت:‌ جمعیت هلال‌احمر و صلیب‌سرخ آمریکا در پاسخ به نامه اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر ایران ضمن تشکر اعلام کرده است که در صورت ادامه نیازها از کمک‌های ایران استقبال می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.