ارسلان فتحی‌پور اعلام کاندیداتوری کرد

۰۶اردیبهشت،

17-347.jpg

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ارسلان فتحی‌پور پیش از اعلام کاندیداتوری خود، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

وی پس از اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری، طی سخنانی گفت: همه ما فدائیان مقام معظم رهبری هستیم و هدف ما در این انتخابات در مرحله اول باید تحقق فرمایشات ایشان باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اصلی‌ترین تاکید مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و دومین انتظار ایشان، برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و سالم است که معنی آن پرهیز از هرگونه جوسازی و جنجال است.

وی در ادامه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات وسیله‌ای برای تامین عدالت و روشی برای نشان دادن مشروعیت نظام در عرصه بین‌المللی است؛ بنابراین باید از آن در جهت ترسیم چشم‌انداز آینده نظام استفاده کرد تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

فتحی‌پور با بیان اینکه “همه باید کمک کنیم تا فضای انتخابات از سیاست‌زدگی محض خارج شود”، گفت: تاکنون اقتصاد کشور تحت تاثیر سیاست‌زدگی قرار گرفته است و جایی که صحبت از برنامه‌محوری می‌شود، فضا آلوده به تخریب می‌شود و در چنین فضایی تنها کسی که سرش بی‌کلاه می‌ماند، مردم شریف است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: شرح مفصل برنامه‌های من به موقع از سوی ستاد اعلام خواهد شد، اما برای برون‌رفت از وضعیت موجود، در حال حاضر می‌شود چند راهکار ارائه کرد.

فتحی‌پور با بیان اینکه “مطابق سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و در جهت ارج و قرب دادن به علم، پارلمان اقتصاددانان کشور را شکل خواهم دادم”، تاکید کرد: همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را برای تدوین برنامه‌های دقیق و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها احیا خواهم کرد.

وی دربارهٔ دیگر برنامه‌های پیشنهادی خود گفت: سازمان گسترش تولیدات کشاورزی، با مرامنامه تولیدی صِرف تشکیل خواهم دادم و طرح آمایش استعدادهای صنعتی ایران را ارائه خواهم کرد. همچنین پارلمان ملی نخبگان ایران را تشکیل خواهم داد و در زمینه‌های مختلف از وجود این عزیزان استفاده خواهم کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت من برای تمام شهروندان فارغ از شغل و محل زندگی، خود را مکلف به فراهم کردن دسترسی شهروندان به سطح استاندارد می‌داند. در تعیین وزرا و کابینه خود نیز از نظرات تمام مشاوران و تشکل‌های صنفی و بخش خصوصی و اقتصادی استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.