از اجرای حکم اعدام “زورگیران” پایتخت تا صدور کیفرخواست “مهدی هاشمی”

۸فروردین ۱۳،

در دی ماه سال ۹۱ حوزه حقوقی قضایی با موضوعات مختلفی روبرو بود، در این ماه دادگاه مهم ۴ زورگیر شرور پایتخت برگزار و دو نفر از متهمان اصلی این پرونده به اعدام محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در دی ماه سال ۹۱ حوزه حقوقی قضایی با موضوعات مختلفی روبرو بود. در این ماه دادگاه مهم ۴ زورگیر شرور پایتخت برگزار و دو نفر از متهمان اصلی این پرونده به اعدام محکوم شدند.


انهدام شبکه انحرافی “عرفان حلقه”

در این ماه، شبکه انحرافی ” عرفان حلقه ” که به رد آیات قرآن با دید به اصطلاح علمی، سوء استفاده از آیات قرآن به نفع ادعاهای انحرافی، تمسخر ظهور امام زمان (عج) و نفی مهدویت، اهانت به ائمه(ع) و ارزش قائل شدن برای دشمنان اهل بیت، شرک دانستن زیارت قبور ائمه(ع)، رد توسل به معصومین و … می‌پرداخت منهدم شد.

صدور کیفرخواست خلبان روسی توپولف

همچنین در این ماه کیفرخواست خلبان روسی توپولف صادر شد. دبیر کمیته اطلاع رسانی دادگستری خراسان رضوی گفت: پس از بررسی های قضایی از سوی بازپرس پرونده سانحه هوایی مشهد، کیفرخواست خلبان روسی توپولوف صادر شد.

قاضی صلواتی ختم دادگاه ۴ زورگیر شرور را اعلام کرد

دادگاه ۴ زورگیر شرور نیز در این ماه برگزار شد و قاضی صلواتی ضمن اعلام ختم دادرسی گفت: نتیجه رسیدگی به پرونده این ۴ متهم به زورگیری و شرارت به زودی اعلام خواهد شد.

مجازات اعدام برای دونفر از از متهمان زورگیری اخیر در تهران

دادستانی تهران بعد از حدود یک هفته احکام زورگیران را اعلام کرد و خبر داد که دو نفر از متهمان به مجازات اعدام و دو نفر دیگر به حبس و تبعید محکوم شدند.

شکایت سازمان بازرسی از حجت‌الاسلام رسایی

همچنین در این ماه سازمان بازرسی کل کشور از حجت‌الاسلام حمید رسایی به سبب نشر اکاذیب و تضعیف اعتماد عمومی شکایت می‌کند.

حکم شهردار شهر ری با رای دیوان عدالت اداری متوقف شد

حجت‌الاسلام منتظری، ئیس دیوان عدالت اداری نیز در این ماه دربارهٔ حکم شهردار شهرری گفت: حکم معرفی شهردار شهر ری، با رای دیوان عدالت اداری متوقف شد.

کیفرخواست مهدی هاشمی صادر شد

کیفرخواست مهدی هاشمی نیز در دی ماه سال ۹۱ صادر شد و دادستان تهران اعلام کرد کیفرخواست پرونده اتهامی مهدی هاشمی صادر شده و این پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.


اخلال در بازار ارز منحصر به ۲۲ نفر نیست

همچنین در این ماه حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور دربارهٔ اخلالگران بازار ارز، گفت: نسبت دادن همه نوسانات ارزی که در ماه‌های اخیر بوجود آمده به ۲۲ نفر بوده صحت ندارد و اخلال در سیستم ارزی با وجود دلال‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.