از جمع شدن هنرمندان در تاریکی تا پیوند وزارت بهداشت و ارشاد

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، به دلیل اختلال در سیستم برق رسانی، برق سالن تجمع هنرمندان قطع شده بود و هنرمندان نیم ساعتی را در تاریکی مطلق به سر بردند و با تلفن های همراه خود تلاش می کردند تا حداقل صندلی های خود را پیدا کنند.

در این نشست، هنرمندانی از جمله عزت الله انتظامی، داوود رشیدی، جهانگیر الماسی، شهره لرستانی، رسول نجفیان و احمد نجفی حضور داشتند.

رسول نجفیان از این نشست به عنوان ‘پیوند وزارت بهداشت و وزارت ارشاد’ یاد کرد و گفت: راه اندازی کلینیک سلامت هنرمندان لطفی است که این وزارتخانه در حق هنرمندان صورت داده است.

این نشست با دو ساعت تاخیر برگزار شد که این مساله در کنار مسایلی مانند قطع برق، چیدن دکور و نصب تابلوها هنگام اجرای برنامه موجب گلایه برخی از هنرمندان شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، اغلب هنرمندان دعوت شده به این نشست، سالمند و پیش کسوت بودند.

هنگام اجرای برنامه، مجری از احمد نجفی به عنوان پیش کسوت هنرمندان یاد کرد و این مساله موجب ناراحتی برخی از دیگر هنرمندان پیشکسوت حاضر در جلسه و ترک نشست از سوی آنان شد.

‘علیرضا جلالی’ رییس بیمارستان شهید رجایی تهران با عذرخواهی از تاخیر دوساعته جلسه خطاب به حاضران، گفت: امیدوارم این مدت به شما خوش گذشته باشد.

این مساله موجب اعتراض برخی از حاضران در نشست شد.

وزرای بهداشت و ارشاد نیز علت تاخیر خود را حضور در جلسه هیات دولت ، عنوان کردند.

‘سلیمانی’ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مساجد در پایان این نشست، کتاب قرآن به کتابت یک ایرانی را به وزیر بهداشت هدیه کرد و گفت: این هدیه به شرط آن است که آن را تلاوت کنید.

برخی هنرمندان نیز حضور ‘مرضیه وحید دستجردی’ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مغتنم دانسته و مشکلات بهداشتی و درمانی خود را با وی مطرح کردند.

اجتمام**۹۱۸۵ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۱۸۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.