از خداحافظی مجیدی خیای خوشحال شدم!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از شنیدن خبر خداحافظی مجیدی بی‌نهایت خوشحال شدم و می‌خواهم اولین کسی باشم که به وی تبریک می‌گوید.

بی‌نهایت ازخداحافظی مجیدی خوشحال شدم

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: از شنیدن خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال بی‌نهایت خوشحال شدم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را می‌کنم تا اولین کسی باشم که به وی در این خصوص تبریک می‌گوید.

وی در همین خصوص افزود: به نظر من در حال حاضر شرایط فوتبال و لیگ ایران آنقدر بد شده که مجیدی با این تصمیم بهترین کار ممکن را انجام داد و اگر به استقلال باز می‌گشت سابقه خوب و محبوبیت خود را در بین هواداران از دست می‌داد، اتفاقی که در حال حاضر برای برخی دیگر از بزرگان فوتبال ایران در حال رخ دادن است.

“شک نکنید اگر مجیدی به استقلال برمی‌گشت آقایان او را خراب می‌کردند”، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: تقصیر فرهاد مجیدی نیست که مجبور به خداحافظی شد و یا تقصیر علی کریمی نیست که وادار به خداحافظی می‌شود، چون “مانوئل ژوزه” یقه کریمی را گرفته که بقیه بازیکنان پرسپولیس حساب کار به دست‌شان بیاید وگرنه اگر کریمی را نمی‌خواستند چرا در ابتدای فصل وی را در پرسپولیس نگه داشتند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: من سال خوبی را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش بینی نمی‌کنم چون این لیگ مختص به تیم‌هایی است که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند. متاسفانه دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس آکادمی ندارند که برای آنها خروجی بازیکن داشته باشد تا با جدایی بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی و علی کریمی ضربه نخورند.

روشن تصریح کرد: در حال حاضر اگر مربیان استقلال و پرسپولیس بخواهند جوانگرایی در تیم‌های خود صورت دهند چون بازیکنان جوان زیادی را در اختیار ندارند نمی‌توانند دست به این کار بزنند. این دو تیم بزرگ پایتخت باید باشگاه‌هایی مانند پیکان، سایپا و فولاد را در استفاده بهینه از بازیکنان جوان الگوی خود قرار دهند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۹ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خداحافظی مجیدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.