از شیوه برگزاری دادگاه ناراضی‌ام

۱۱اردیبهشت،

متهم ردیف اول پرونده کهریزک از شیوه برگزاری دادگاه ناراضی‌ام و درخواستم این است که از جلسه آینده دادگاه علنی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ “سعید مرتضوی” در حاشیه برگزاری دادگاه  کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: بحثی را که به آقای روح‌الامینی از سوی بنده اعلام کرده نوع دیگری مطرح شده است.

متهم ردیف اول پرونده کهریزک ادامه داد: من در سخنانم موضوع مسئولیت‌پذیری را عنوان کرده بودم و گفتم که اگر توقع این است که دادستان تهران باید مسئولیت‌پذیر باشد والدین نیز باید در آن مقطع زمانی باید به توصیه‌های مسئولان گوش می‌دادند.

وی دربارهٔ روند دادگاه اذعان داشت: از روند دادگاه راضی نیستم و دلیلش غیر علنی بودن آن است در حال حاضر اتهامات ما به صورت علنی در داخل و خارج از کشور بیان می‌شود در صورتی که ما کوچکترین گناهی در قضیه کهریزک نداریم.

مرتضوی افزود: اگر امکان دارد از جلسه آینده دادگاه علنی برگزار شود چراکه اطلاعات محرمانه وجود ندارد.

متهم ردیف اول دادگاه کهریزک تصریح کرد: البته در حال حاضر نمی‌توانیم دربارهٔ روند رسیدگی اظهار نظر کنیم چراکه هنوز رای صادر نشده ولی از شیوه برگزاری دادگاه به خاطر غیر علنی بودن آن ناراضی هستیم.

وی گفت: باید دادگاه به صورت علنی برگزار شود تا رسانه‌ها بتواند اظهارات شکات و متهمان را گوش کنند چراکه دشمن موضوع دادگاه را برای سواستفاده از جریانات داخلی به کار برده است با حضور رسانه‌ها در دادگاه سبب می‌شود افکار عمومی هم در جریانات جزییات دادگاه قرار بگیرند و درست قضاوت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.