اساتید برتر موسسه امام خمینی (ره) تجلیل شدند

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت – ۰۲:۳۵:۰۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- طی مراسمی با حضور آیت الله مصباح یزدی از اساتید برتر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) تجلیل شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه نیوز با اشاره به برخی از صفات عالم واقعی اظهار داشت: عالم واقعی کسی است که وقتی از دنیا می‌رود جای خالیش در جامعه اسلامی احساس گردد.
وی افزود: کسی مجاهد فی سبیل الله است که حضورش همواره مایه آرامش مومنان و ناراحتی دشمنان می‌گردد.
معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) شهید مطهری را یکی از عالمان بزرگ اسلام دانست و افزود: در راستای گرامیداشت مقام شامخ این استاد بزرگوار و تجلیل از اساتید و دانش پژوهان برتر این موسسه همچون سنوات گذشته  مراسمی با حضور آیت الله مصباح یزدی امروز برگزار شد.
وی افزود در این مراسم از ۳۶ دانش‌پژوه ممتاز و ۱۲ استاد برتر تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از فعالیت‌های معاونت آموزش اشاره کرد و گفت: الکترونیکی کردن امور معاونت ها مخصوصا معاونت آموزش یکی از سیاست‌هایی است که این موسسه در حال حاضر به اهتمام دارد.
وی تصویب آیین نامه بورسیه‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت ذکر کرد و  گفت: در همین راستا طی سال گذشته ۱۴ نفر در دوره دکتری در این موسسه به عنوان بورسیه جذب شدند
معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ایجاد دوره های  دکتری در همه رشته ها را از دیگر اقدامات در دست اقدام برشمرد و ابراز داشت: طی سال گذشته دروس مختلفی برگزار شد که برگزاری ۱۰۰ کلاس درس فقه و اصول توسط اساتید بزرگ حوزه از جمله آنها می باشد.
خاطر نشان می شود: در پایان این  مراسم  از آیت الله استادی و حجج اسلام و المسلمین حسین زاده، جباری، سلیمانی، ناروئی، جمشیدی و… به عنوان اساتید برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۲۱۴۳۵۰۶۵۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.