استاندار اصفهان اعلام کرد: آمادگی صد در صد استان اصفهان برای برگزاری انتخابات

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به آغاز انتخابات طبق قانون انتخابات از ساعت ۸ صبح در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از آمادگی صد در صد این استان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عباس رضایی در ستاد انتخابات استان اصفهان، با اشاره به اینکه استان اصفهان همزمان با نقاط دیگر کشور آمادگی صد در صد برای برگزاری انتخابات دارد، گفت: از چند روز قبل برای برگزاری انتخابات با همکاری بخش های مختلف آمادگی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰ هزار نفر در بخش اجرایی برای برگزاری انتخابات، افزود: این تعداد به غیر از ۱۵ تا ۱۶ هزار نفری است که هیات های نظارت به عهده دارند، همچنین ۹ هزار نفر از نیروهای نظامی و انتظامی استان تأمین امنیت صندوق های رأی را عهده دار هستند.

استاندار اصفهان با اشاره به آغاز انتخابات طبق قانوان انتخابات از ساعت ۸ صبح در استان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته ایم و انتخابات طبق قانون طی مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اگر نیازی بود زمان انتخابات تمدید می شود، از مردم استان درخواست کرد که هرچه زودتر برای شرکت در انتخابات، به حوزه های انتخابیه مراجعه کنند و رأی دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رضایی با اشاره به رقابت ۲۹۱ نفر برای ۲۰ کرسی مجلس شورای اسلامی در سطح استان، خاطرنشان کرد: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دهی هستند که ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر رأی اولی هستند.

استاندار اصفهان با یادآوری اینکه جهت اطمینان از حسن جریان انتخابات، هر شعبه یک بازرس و مأمور کنترل دارد و انتخابات با آمادگی کامل برگزار می شود، گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ شده، زدن انگشت باتوجه به دستگاه های احراز هویت ضروری نیست، بلکه انتخابی و در اختیارأی دهندگان است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.