استان‌های ساحلی پیشانی مبارزه با مواد مخدر

جام جم آنلاین: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر استان های ساحلی پیشانی مبارزه با مواد مخدر هستند.

 به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار علی مویدی در بوشهر با اشاره به شعار فرماندهی کل قوا در سال جاری گفت: در حال حاضر اصلی ترین سرمایه های ما که مایه نگرانی دشمنان شده اند، جوانان هستند و آنچه که مد نظر رهبری است حراست از این جوانان به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب است.

وی افزود: مواد مخدر در دنیا به یک تهدید جدی تبدیل شده است و هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که مواد مخدر او را تهدید نمی کند.

این مقام انتظامی، مواد مخدر را ابزار جنگ نرم دشمن خواند و گفت: سرمایه گذاری های دشمن در بحث تولید مواد مخدر صنعتی بوده و با آموزش شیوه تولید این مواد در فضای مجازی در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که از آغاز انقلاب اسلامی، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام راحل، یک راهبرد پرمحتوا را در خصوص برخورد و مقابله با مواد مخدر ترسیم و پیش بینی کردند.

سردار مویدی افزود: استفاده از نظرات و رهنمودهای ارزشمند و به یادماندنی تاریخی امام راحل باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان پرچمدار مقابله و مبارزه با مواد مخدر مطرح شود.

وی با بیان اینکه ما بر اساس اعتقادات دینی، مذهبی جهت نجات افراد چه در داخل کشور و چه در خارج کشور با این پدیده مقابله و مبارزه می کنیم، اظهارداشت: دشمن از این پدیده به صورت هدفمند در قالب جنگ نرم در جهت ضربه زدن به جوانان ما استفاده می کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به افزایش آمار کشفیات این مواد در استان بوشهر این اقدام را نتیجه هدف گذاری دقیق مسوولان و آگاهی از تغییر مسیر مواد مخدر از مرزهای خشکی به مرز های آبی دانست و گفت: هجوم قاچاقچیان و ورود مواد مخدر در این مسیر، اهمیت استراتژیک بوشهر را بیش از پیش دوچندان کرده که باید در تصمیم گیری ها به آن دقت شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.