دستگیری ۴۵ سوداگر مرگ و کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۵۷۶ کیلو و ۷۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۴۵ قاچاقچی در ۱۰روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ احمد دادستانی در این رابطه اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، لنگه و قشم با تلاش های شبانه روزی در ۱۰ روز گذشته حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی ۲۱ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند .
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها ۴۹۱ کیلو و ۳۲۰ گرم تریاک و ۸۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش جمعأ ۵۷۶ کیلو و ۷۶۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند. جانشین فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر استان طی ۲۲ عملیات جداگانه ۴۵ نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد مخدر را دستگیر و ۷ باند مواد مخدر رامتلاشی کردند.
سرهنگ داستانی خاطرنشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به همراه خودروهای توقیفی به همراه خودروها توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدرانتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.