کشف ۱۱۰ کیلو تریاک و دستگیری ۹ قاچاقچی در اصفهان

۱فروردین ۱۳،

ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت نایین استان اصفهان طی چندین عملیات گسترده موفق به کشف ۱۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۹ نفر قاچاقچی تحت تعقیب شدند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “رجبعلی مختاری ” فرمانده انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای مبارزه با قاچاقچیان و وارد کنندگان مخدر چندین طرح انتظامی را در محورهای ورودی این شهرستان به اجرا گذاشتند . 
وی افزود: در این راستا ماموران با استقرار و شناسایی قاچاقچیان، مقدار ۱۰۹ کیلو ۵۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند . 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اکثرا قاچاقچیان برای انتقال مواد از خودروهای مدل بالا و تیزرو استفاده می کردند تصریح نمود: در این زمینه تعداد ۹ سوداگر مرگ دستگیر و خودروهای آنها توقیف شد . 
“سرهنگ مختاری” با اشاره به اینکه دستگیر شدگان بهمراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند،خاطر نشان نمود: اولویت پلیس در بحث جرایم مقابله با مواد افیونی و خطرناک مخدر است چرا که ریشه تمامی آسیب هاب اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است و پلیس با اقتدار و توان لازم طرح های خود را تا انحلال و نابودی کامل مخدر به اجرا گذاشته و خواهد گذاشت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.