استخدام سازمان بهزیستی سال ۹۲

۳۱فروردین۱۳،

آزمون استخدامی سازمان بهزیستی به زودی برگزار میشود.

رییس سازمان بهزیستی با اعلام اینکه در سال قبل ۴ هزار نفر از طریق استانداری ها جذب مراکز استانی سازمان بهزیستی شدند تصریح کرد: جذب این تعداد نیروی انسانی در سال قبل یک اقدام مهم و قابل توجه در حوزه ی جذب نیروی انسانی در سازمان بهزیستی بود.

هاشمی به ارتقای شغلی نیروی انسانی سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: ده سال بود که کارکنان سازمان بهزیستی ارتقاء شغل نیافته بودند که با پیگیری های سال قبل این مهم را عملیاتی کردیم.وی افزود در حال حاضر کارکنان سازمان بهزیستی مانند کارکنان بخش بهداشت و درمان سختی شغل می گیرند.رییس سازمان بهزیستی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ نیروی شرکتی در سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت نیست،گفت با برنامه ریزی های انجام شده،نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند.

جذب نیروی انسانی در قالب طرح مهرآفرین :

پیش از این دکتر فانوسی معاون امور توسعه مدیریت،منابع و امور مجلس سازمان بهزیستی جذب هر گونه نیروی انسانی تازه را منوط به سرنوشت طرح مهرآفرین عنوان کرد و گفت : سهمیه استخدامی سازمان بهزیستی حدود ۳۲۰ نفر پیش بینی شده بود،اما باید ببینیم،با بازبینی،تصویب و ابلاغ بخشنامه ی مهرآفرین،این تعداد به چه میزان اعلام میشود.

طبق بخشنامه ی مهرآفرین،یک سهمیه ی جدا برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

دکتر کوروش فانوسی تصریح کرد: چارت تشکیلاتی سازمان بهزیستی در حال حاضر کامل نیست و برای تکمیل چارت،نیازمند جذب نیروی انسانی می باشیم.

از هم اکنون آماده ی آزمون بهزیستی شوید!


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.