استخدام مربی قرآنی در مدارس لرستان

۱۳م اسفند ،

جذب ۱۰۴مربی قرآنی در مدارس لرستان

پورتال دانشگاهی به نقل از معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به جذب ۱۰۴ مربی قرآنی در مدارس لرستان از برگزاری ۷۹۰ گفتمان سیاسی در سطح مدارس این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی ظهر سه شنبه در مراسم دیدار نماینده ولی فقیه با معاونان، مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت:

 

در سالجاری ۴۱ مدرسه قرآنی و ۲۷۳ فوق برنامه قرآنی در استان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح نهضت حفظ قران اظهار داشت: در قالب این طرح ۹۱ هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان لرستانی ثبت نام کرده و در این طرح شرکت کرده اند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان همچنین با بیان اینکه در تمامی مدارس استان برنامه های نماز جماعت، زنگ نماز و … اجرا می گردد، یادآور شد: همچنین تعداد ۱۰۴ مربی قرآنی در سال قبل جذب آموزش و پرورش استان شده اند.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش سرانه کتاب در مدارس لرستان تصریح کرد: میزان سرانه کتاب در مدارس استان از ۴٫۵ به ۵٫۲ جلد کتاب برای هر دانش آموز ارتقاء یافته است.
وی یادآور شد: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب در مدارس لرستان برای استفاده دانش آموزان وجود دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره ای و آموزشی در مدارس استان گفت: در سالجاری بیش از ۷۹۰ جلسه گفتمان سیاسی در ۵۰۰ مدرسه لرستان برگزار شده است.

 

پورتال دانشگاهی

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.