استخدام ممنوعیت تردد خودروها از پل طبیعت

ممنوعیت تردد خودروها از پل طبیعت

عصر خودرو : احداث دو تونل موقت در بزرگراه مدرس با هدف گذر از پل طبیعت به عنوان بزرگترین پل، سبب شده تا پل طبیعت از شاخص ترین پل ها و نمادهای شهری در پایتخت محسوب شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از  ممتاز نیوز، حجت اله ملا صالحی، مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: با احداث دو تونل محافظتی موقف بر روی این بزرگراه،ادامه عملیات فنی و عمرانی این پروژه بین ضلع غربی و شرقی بزرگراه مدرس با حفظ ایمنی تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس میسر شده است.
وی ادامه داد: پل طبیعت به عنوان بزرگترین پل تردد غیر خودرویی کشور است و پیشرفت عملیات عمرانی این پروژه مطابق برنامه است و با احداث تونل های محافظتی فعالیت های مربوط به نصب سازه ها، جوشکاری ها و اتصالات مربوط به سرعت بیشتری تا تکمیل نهایی پل در سال جاری دنبال خواهد شد.
وی تصریح نمود: طول تونل های محافظتی حدود ۴۰ متر و عرض آنها حدود ۱۵ متر است که با ارتفاع بین ۵، ۴ و تا ۸ متر هیچ گونه محدودیتی برای عبور و مرور خودروها ایجاد نخواهد نمود.
وی اذعان داشت: تونل محافظتی مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس را که هم اکنون احداث شده و در مسیر جنوب به شمال نیز پس از هماهنگی های لازم عملیات نصب سازه تونل آن که از جنس ورق های گالوانیزه مواج است انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد خاطر نشان نمود: پل طبیعت از شاخص ترین پل ها و نمادهای شهری پایتخت است که از نظر طراحی، سازه و کارکرد شاخص است که با احداث این پل به طول ۳۰۰ متر علاوه بر اتصال بوستان های بنادر و طالقانی در دو طرف بزرگراه مدرس، مالک یک جاذبه گردشگری تازه خواهد شد.

یکشنبه ۳۰ مهر   ۷:۱۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.