استراماچونی از اینتر می‌رود

۱۹فروردین۱۳،

اینتر در هفته‌ سی‌ویکم سری A در حالی که با نتیجه‌ ۳ بر یک از مهمانش پیش بود در نهایت بازی را ۴ بر ۳ واگذار کرد تا تیره‌روزی‌های آندره‌آ استراماچونی با این تیم ادامه یابد.

استراماچونی جوان پس از این شکست تلخ خانگی نراتزوری گفت: با این شکست امیدهای ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از بین رفت با این حال تلاش می‌کنم تا فصل را در سری A و جام حذفی با بهترین شرایط به پایان برسانم.

سرمربی اینتر که به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشت، گفت: امشب مشکلات زیادی حتی قبل از بازی داشتیم. مصدومیت کاسانو هم این شکست را تلخ‌تر کرد. داور تصمیم‌های عجیب‌وغریبی گرفت. بعد از دیدار با یوونتوس در نیم فصل اول بدشانسی ما در داوری آغاز شد. بسیاری از اشتباه‌های داوری را دیده‌ام اما هیچ‌گاه دربارهٔ آنها صحبت نکرده‌ام؛ چرا که یک تازه وارد به سری A به شمار می‌آیم. کار خود را در اینتر دست خالی آغاز کردم و دست خالی در پایان فصل هم از این تیم خواهم رفت. نمی‌دانم چطور داور آن صحنه را پنالتی نگرفت، واقعا عجیب بود.

اینتر با این شکست ۵۰ امتیازی باقی‌ ماند و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. با توجه به فاصله هشت امتیازی نراتزوری با میلان تیم سوم جدول رده‌بندی تا حدودی شانس این تیم برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا بر باد رفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. nahid:

    سلام.
    رفتن استراماچونی نمی تونه به وضعیت اینتر کمک کنه مشکله اصلی اینتر کمبود بازیکنه .با شرایط کنونی اینتر هرمربی دیگه ای هم جای استراماچونی بود نتیجه نمی گرفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.