تراپاتونی:امیدوارم استراماچونی رکوردمن رابشکند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

  جیووانی تراپاتونی، سرمربی تیم ملی ایرلند، اظهار امیدواری که استراماچونی بتواند با پیروزی در دیدار امشب مقابل یوونتوس، رکورد پیروزی های پیاپی او را بشکند.

 استراماچونی اینتر را به رتبه دوم جدول سری آ رسانده و اکنون تنها ۴ امتیاز با یوونتوس فاصله دارند. در صورتی که بیانکونری بتواند در این دیدار امتیاز بگیرد، رکورد شکست ناپذیری اش را به ۵۰ خواهد رساند.

 به گزارش تفسیری گل، تیم استراماچونی در ۸ دیدار اخیر به پیروزی رسیده و او توانسته با رکورد پیروزی های پیاپی تراپاتونی در فصل ۸۹-۱۹۸۸ برابری کند و این مربی باتجربه اکنون امیدوار است که استراماچونی بتواند این رکورد را بشکند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:”  خوشحال خواهم شد اگر استراماچونی رکورد من را بشکند. اینتر به لطف ستاره هایش خوب کار می کند. به نظر می رسد که تیم فوق العاده کار می کند و نتایج خیلی خوبی می گیرد. به نظر من، او می تواند این رکورد را بشکند. رکوردها برای شکسته شدن می باشند. من حسود نیستم و برای او خوشحال خواهم شد.”

 او همچنین در مورد دیدار امشب گفت:” وقتی دو تیم بزرگ مقابل هم قرار می گیرند، همیشه بازی متعادل خواهد بود و دیدار می تواند با تساوی به پایان برسد.

 دو تیم با هم متفاوت می باشند. یوونتوس سازمان یافته تر و متعادل تر است و در ۴۹ دیدار شکست نخورده است.

 در مقابل اینتر ستاره های بیشتری دارد که به آنهااجازه می دهد تا نتایج بهتری کسب نمایند. این مسئله در دیدار تورین بسیار مهم خواهد بود.

 حضور پیرلو در خط میانی یوونتوس، به آنها اجازه مانوور می دهد. او مهمترین اسلحه یوونتوس است. دیه گو میلیتو هم پائولوی روسی اینتر است. آنها ویژگی های مشابه به هم دارند. وسلی اسنایدر هم بازیکن خوبی است زیرا اکنون در اوج قرار دارد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.