استفاده از جسد قذافی به عنوان عروسک خیمه شب‌بازی

استفاده از جسد قذافی به عنوان عروسک خیمه شب‌بازی

در یک فیلم ویدئوی جدید در اینترنت نشان داده می‌شود که چگونه مخالفان رژیم سابق لیبی از جسد معمر قذافی به عنوان عروسک خیمه شب‌بازی استفاده می‌کنند.

ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، در این فیلم ویدئویی که روز دوشنبه در یوتیوب منتشر شد، مخالفان رژیم سابق لیبی از جسد معمر قذافی، دیکتاتور سرنگون شده لیبی به عنوان عروسک خیمه شب‌بازی استفاده کردند.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد این فیلم ویدئویی به طور منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که در تاریخ ۲۰ اکتبر سال گذشته یعنی روزی که قذافی دستگیر و به قتل رسید، این تصاویر ضبط شده است.

در این فیلم عده‌ای از مردان جوان به پایکوبی در کنار یک خودروی ون می‌پردازند که ظاهرا در آن جسد معمر قذافی وجود دارد. یکی از مخالفان رژیم سابق لیبی دست‌های جسد را بالا و پایین می‌کند و به زبان عربی جملاتی را به نقل از جسد می‌گوید.

چندین فرد دیگر که در صحنه حضور دارند، در حال فیلمبرداری از این صحنه با تلفن‌های همراه خود هستند. پس از آن جسد قذافی از خودروی ون خارج می‌شود و بر روی یک برانکارد قرار داده می‌شود.

اعتراض‌ها علیه معمر قذافی پس از قیام در مصر و تونس در فوریه ۲۰۱۱ آغاز شد. به رغم تلاش نیروهای وفادار به قذافی برای سرکوب مخالفان، این اعتراض‌ها به جنگ داخلی و در نهایت دخالت نظامی ناتو منجر شد. این در حالی است که تحت دخالت ناتو در لیبی، هواپیماهای آمریکایی یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز حریم هوایی لیبی ایجاد و مواضع نیروهای قذافی را بمباران کردند.
 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.