استقبال بانکها ازهمایش بانکداری الکترونیک

۱۲م دیماه ،

بینا- دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت ملی انفورماتیک برگزار می گردد، با استقبال قابل توجه بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و همچنین شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی قرار گرفته است.
به گزارش بینا، علاوه بر رشد چشمگیر مقالات ارائه شده به دومین دوره همایش، نمایشگاه همایش و حمایت مالی از آن نیز در سال جاری شایان توجه بوده است. بطوریکه یک ماه مانده به برگزاری آن، حدود ۹۵% از فضای نمایشگاهی توسط مخاطبان اصلی همایش رزرو شده و نزدیک به ۱۵ بانک، موسسه و شرکت نیز با حمایت خود در برگزاری همایش مشارکت کرده اند.
گفتنی است که در کنار این همایش ۲۱ کارگاه آموزشی نیز برگزار می گردد که به لحاظ تخصصی و نو بودن مباحث این کارگاه ها، مدیران و کارشناسان نظام بانکی و همچنین اساتید و دانشجویان، تاکنون استقبال مطلوبی از این بخش به‌عمل آورده اند.
خاطرنشان می گردد، بانک ها، شرکت ها و موسساتی که علاقمند می باشند در فرصت باقیمانده نسبت به حضور در بخش های مختلف این همایش اقدام نمایند، می توانند با شماره تلفن ۲-۶۶۵۹۶۶۶۱ (دبیرخانه اجرایی) تماس حاصل نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.