استقبال پرشور از انصاریفرد/ وساطت کریمی باعث ورود تماشاگران نشد!

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال در حالی برگزار شد که ساعت ۱۶ کریم انصاریفرد که به همراه برادرش  در محل تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد. انصاریفرد در بدو ورود با استقبال حدود ۱۰۰ هوادار که پشت درهای ورزشگاه ایستاده‌اند مواجه شد و در همان حال که در ماشین نشسته بود، پاسخ سوالات هواداران را داد.

بازیکنان پرسپولیس پیش از ساعت ۱۸ در محل برگزار تمرین حاضر شدند که علی کریمی زودتر از سایرین به ورزشگاه آمد و خیلی زود در زمین چمن حضور یافت و به تمرین اختصاصی پرداخت. انصاریفرد هم با پیراهن شماره ۹ به زمین چمن وارد شد.

هواداران که پشت درهای ورزشگاه بودند با شعارهای “عاشوری یادت باشه – هوادار باید باشه”، “عاشوری ما قول دادیم ساکت باشیم”، “اینقدر در می‌زنیم – تا در برویم باز کنید” و … از محسن عاشوری مربی تیم و سعید شیرینی از مسئولان باشگاه خواستار حضور روی سکوها شدند که تا آغاز تمرین به درخواست آنها پاسخ منفی داده شده بود.

در این بین تعدادی از ماموران نیروی انتظامی هم در بیرون ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافته‌اند تا مشکل خاصی پیش نیاید. البته پس از ۴۰ دقیقه معطلی علی کریمی وساطت کرد که هواداران وارد ورزشگاه شوند اما این اتفاق رخ نداد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.