شکست یاران کریمی و خوشحالی کاپیتان با تیم حریف!

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه ورزش درفشی فر آغاز شد که این تمرین تحت تاثیر حضور کریم انصاریفرد مهاجم جدید پرسپولیس قرار داشت.

هواداران پرسپولیس همانند روز گذشته پشت درهای بسته قرار داشتند و با سردادن شعارهایی خواستار حضور روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر شدند. این درخواست تماشاگران سرانجام پس از ۳۰ دقیقه به نتیجه رسید و آنها با وساطت علی کریمی وارد ورزشگاه شدند.

بازیکنان بعد از چند دقیقه دویدن و گرم کردن، به کار با توپ مشغول شدند. شهاب گردان و مسعود داستانی دو دروازه‌بان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌هایشان از سایر بازیکنان جدا شدند و به کارهای اختصاصی پرداختند.

کریم انصاریفرد هم که برای اولین بار با سرخپوشان تمرین می‌کرد ابتدا جدا از بازیکنان دوید و پس از آن به کار با وزنه مشغول شد.

بخش دیگر تمرین امروز به بازی فوتبال در یک چهارم زمین مربوط بود. محمد قاضی در این بازی حضور نیافت و به طور جداگانه به تمرین اختصاصی مشغول شد. کریم انصاریفرد هم در گوشه ای از زمین بازی را تماشا می‌کرد.

این بازی در نهایت با شکست یاران علی کریمی همراه شد، اما نکته جالب اینکه کریمی که امروز خوشحال‌تر از روزهای گذشته به نظر می‌رسید کاور خود را درآورد و با تیم حریف مشغول شادی شد! این کار او باعث شد تا تماشاگران هم او را تشویق کنند.

* علی کریمی در بخشی از تمرین امروز درون دروازه ایستاد و به دفع ضربات ایستگاهی و پنالتی بازیکنان پرسپولیس بخصوص جواد کاظمیان پرداخت. کاظمیان بیشتر توپ‌های خود را به تیرک دروازه کوبید.

* محمد الهایی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به همراه سعید قدمی در تمرین عصر حاضر شدند. الهایی امسال به تیم صنعت نفت پیوسته است و قدمی از فردا با سرخپوشان تمرین می‌کند. 

* محسن بنگر در تمرینات عصر امروز پرسپولیس غایب بود.

* تمرین پرسپولیس روز پنجشنبه فقط در نوبت صبح برگزار می‌شود و با نظر مربی این تیم، تمرینات روز جمعه تعطیل خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.