استقبال گرم بازار از پیکاپ جدید ایران خودرودیزل

استقبال گرم بازار از پیکاپ جدید ایران خودرودیزل

استقبال گرم بازار از پیکاپ جدید ایران خودرودیزل

ممتازنیوز: مدیرعامل ایران خودرو دیزل استقبال از فروش پیکاپ جدید این شرکت را چشمگیر توصیف کرد و گفت: از زمان آغاز فروش پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل تا کنون بیش از سه چهارم ظرفیت فروش این خودرو تکمیل شده است.

هاشم یکه زارع در گفتگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: ایران خودرودیزل فروش پیکاپ جدید خود را به صورت محدود از ۲۵ مردادماه سال جاری آغاز کرد که فروش این خودرو با استقبال خوبی روبرو شد به طوری که در همان روزهای اولیه ثبت نام، بیش از نیمی از ظرفیت فروش آن تکمیل شد.
وی با اشاره به اینکه پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل در دو تیپ دیزلی و بنزینی صورت گرفته است، ادامه داد: پیکاپ ایران خودرو دیزل دارای موتور ۲۸۰۰ سی سی، ۲ کیسه هوا، ترمز ضدقفل، سیستم تهویه مطبوع و مه شکن جلو عقب است که نوع دیزلی آن با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و نوع بنزینی آن با قدرت ۱۴۰ اسب بخار به فروش می رسد.
یکه زارع با بیان اینکه نوع دیزلی پیکاپ ایران خودرو پرقدرت ترین پیکاپی است که تا کنون در بازار ایران عرضه شده است، گفت: پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل اولین پیکاپی است که با استاندارد یورو۴ در کشور عرضه می شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در حال حاضر در پیش فروش اولیه، ایران خودرو دیزل حدود ۲۰۰۰ هزار دستگاه از این خودرو را برای فروش درنظر گرفته که در پیش فروش های بعدی در نظر داریم تعداد خودروها را افزایش دهیم.
وی اظهرا داشت: در حال حاضر با توجه به نرخ ارز مرجع قیمت پیکاپ جدید بین ۴۲ تا ۴۵ میلیون تومان خواهد بود اما در صورتی که خودروسازان ار ارز مرجع محروم شوند بهای این خودرو بر اساس نرخ روز ارز محاسبه خواهد شد.
به گفته وی، در پیش فروش پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل نرخ سود مشارکت ۲۴ درصد، سود انصراف ۲۲ درصد و زمان تحویل خودرو دیزلی ها از آذر ماه به بعد و بنزینی ها از بهمن ماه به بعد بر اساس واریز کامل پیش پرداخت درنظرگرفته شده است.
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی های ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.
فوتون نام یک خودروساز چینی است که محصولاتی مانند اتوبوس، کامیون، ون و پیکاپ تولید می‌کند و زیاد با خودروهای سواری کاری ندارد. در حقیقت پیکاپ جدید ایران‌خودرو همان فوتون Tuand L است اما باید اعتراف کرد که خودروی زشتی نیست! در نمای جلو بعضی رقیبان خود یعنی نیسان پیکاپ و کاپرا را محو می‌کند اما همانند آن‌ها در نمای عقب بسیار ساده است اما ناهماهنگی به چشم نمی‌خورد.
در نمای داخل نیز داشبورد و غربالک فرمان بسیار خوب طراحی شده‌ و می‌توان گفت یک سر و گردن از رقیبان بهتر است. پیشرانه نصب شده روی این خودرو ۴ سیلندر خطی دیزلی به حجم ۲٫۷ لیتر است که می‌تواند ۱۶۰ اسب‌بخار را تولید کند. این پیکاپ ۵۳۱۰ میلیمتری می‌تواند در کمتر از ۱۳٫۵ ثانیه به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. همچنین به کمک گیربکس کادیلاک نصب شده روی آن مصرفی برابر ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی خواهد داشت.
از دیگر امکانات آن می‌توان به استاندارد آلایندگی یورو۴، انتقال نیرو به ۴ چرخ در مدل Off-Road، توانایی بکسل کردن تا حداکثر ۲٫۵ تن و ظرفیت بار حداکثر یک تن، ترمزهای ABS و EBD و دو کیسه هوا اشاره کرد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.