استقرار امنیت در آب‌های بین‌المللی مرهون تلاش نیروی دریایی است

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به حضور مقتدرانه ناوگان دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی، این حضور را نماد امنیت دانست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، همزمان با هفته نیروی دریایی، مراسم دعای ندبه با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان بر روی عرشه ناوشکن جماران در سواحل خلیج فارس برگزار شد.

آیت‌الله خاتمی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش به فضل خداوند، مقتدرانه از مرزهای دریایی کشور حفاظت و حراست کرده و می‌کند، گفت: حضور نیروی دریایی در آبهای بین‌المللی نماد امنیت این نیروی سرافراز است.

براساس این گزارش به نقل از روابط عمومی ارتش؛ وی خطاب به کارکنان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: امنیت آب‌های بین‌المللی و مقابله‌ای که شما سرافرازان در مقابله با دزدی دریایی دارید و این پدیده شوم مورد اعتراض دشمنان شما هم هست، بگونه‌ای است که حتی گاهی دشمنانتان برای مقابله با ایجادکنندگان ناامنی در دریا از شما کمک می‌گیرند.

وی ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) اذعان داشت: اگر امروز بر عرشه ناوشکن جماران دعای ندبه می خوانیم و به اهل بیت(ع) عرض ارادت داریم، مدیون تلاش‌های جانانه امام سجاد(ع) هستیم و اگر شما لباس مقدس خدمت به نظام جمهوری اسلامی را پوشیده‌اید همان رسالت این امام همام را دارید. به شهدا این اطمینان را می‌دهید که ما پاسدار عزت و خون پاکتان هستیم و به فضل خداوند نخواهیم گذاشت ایران سرافراز روی ذلت را ببیند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ملت ما عاشورایی است و ملتی است که در مکتب عاشورا و شعار هیهات من الذله رشد کرده و به فضل خداوند ذلت ناپذیر است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و قرآن که امروز در رأس آنها آمریکا، حاکم آمریکا و رئیس جمهور دیکتاتور آمریکاست بدانند که نمی‌توانند ملت عاشورایی مثل ملت ایران را تهدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: این حاکمان که بدبختانه همچون نوکر بی اختیار رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند، دروغ می‌گویند و حرف های نادرستشان را مکرر تکرار می‌کنند که ما جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را گرفتیم این دروغ بزرگ در حالی است که در سیاست‌های ما جایی برای ساخت بمب هسته‌ای وجود ندارد که آنها بخواهند جلو آن را بگیرند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما تنها نیروهای مسلحی می باشند که عقیدتی، مکتبی و مردمی‌اند، افزود: عزیزان نیروی دریایی ارتش به خودتان ببالید که امروز در خدمت اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت(ع) میباشید. ارتش‌های دنیا یا در خدمت یک فردند، یا در خدمت یک آل و خاندانند و یا یک حزب، اما ارتش و نیروهای مسلحی که به یاری خداوند در خدمت اسلامند شما میباشید و البته به صراحت می‌گویم، زیر آسمان بگردید در هیچ کجایی نعمت برخورداری از فرمانده کل قوایی که شما دارید نصیب هیچ کس نیست.

امام جمعه موقت تهران ضمن تبریک هفته نیروی دریایی، نیروهای مسلح را پشتیبان عزت کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه ما به وجود چنین نیروهای مسلحی که در همه عرصه‌های دریایی، زمینی و هوایی مقتدرانه اجازه نمی‌دهند کوچکترین تعرضی به اسلام و قرآن صورت بگیرد افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.