استقلال – الشباب؛ در انتظار صعود به یک چهارم

۳۰اردیبهشت،

تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب آخرین دیدار این فصل خود را مقابل تیم الشباب امارات برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، آبی‌پوشان تهرانی با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل الشباب در دیدار رفت تقریبا حضورشان در جمع ۸ تیم برتر آسیا قطعی شده است.

استقلال می‌خواهد خداحافظی با شکوهی با هوادارانش انجام بدهد. تیمی که در روز جشن قهرمانی در لیگ برتر مقابل داماش شکست خورد تا ۱۰۰ هزار تماشاگرش با دلخوری به خانه برگردند، می‌خواهد در دیدار با الشباب جبران مافات کند و با یک پیروزی شیرین به تعطیلات برود.

با این حال امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای اینکه دوباره این تیم گرفتار غرور کاذب نشود و حکایت تلخ بازی با الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی تکرار نشود، مدام به بازیکنانش می‌گوید که یک نیمه دیگر از بازی با الشباب باقی‌ مانده و از شاگردانش می‌خواهد که این بازی را جدی بگیرند.

با توجه به شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک چهارم مسابقات در شهریور ماه برگزار می‌شود و شاید در آن زمان برخی از ستاره‌های کنونی استقلال دیگر در این تیم نباشند. بنابراین استقلال می‌خواهد جشن خداحافظی‌اش در این فصل را با یک برد باشکوه برگزار کند.

الشباب امارات هم چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعا برای انجام یک بازی انتحاری به تهران می‌آید اما این تیم قطعا حریف بهترین خط دفاع لیگ برتر ایران نخواهد شد و شاید همین بازی هجومی‌‌اش سبب شود که با یک شکست سنگین به خانه برگردد.

قرعه‌کشی ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شهریور ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.