پاشازاداه: استقلال در بازی رفت کار را تمام کرد

۳۰اردیبهشت،

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی رفت مقابل الشباب کار را تمام کرد.

مهدی پاشا زاده مدافع سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نباید نگران بازی برگشت استقلال و الشباب در ورزشگاه آزادی باشیم چون استقلال در همان بازی رفت در امارات کار را تمام کرد و بعید است که الشباب بتواند در تهران مشکل خاصی برای استقلال ایجاد کند.

البته استقلالی ها نباید حریف را دست کم بگیرند و باید با تمام توان در این بازی شرکت کنند تا غافلگیر نشوند چون الشباب به هر حال انگیزه بالایی دارد و چیزی هم برای از دست دادن ندارد وبه دنبال جبران نتیجه بازی رفت است.

وی افزود: الشباب در خانه خودش هم نشان داد که تیم قدرتمندی نیست و نمی تواند حریف سر سختی برای استقلال باشد. آنها در خط دفاع بسیار آسیب پذیر می باشند و استقلال می تواند از این ضعف حریف به خوبی استفاده کرده و الشباب را با یک پیروزی پر گل بدرقه کند.

پاشازاده در پایان گفت: صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا اتفاق بسیار مهمی برای استقلال است اما اتفاق مهم تر ادامه راه است که استقلال باید در مراحل بالاتر قدرتمند ظاهر شود و بتواند مقابل تیم های شرق آسیا موفق شود. به نظر من اگر مشکلات تیم حل شود و برای فصل آینده تقویت شود، پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.